Recenze (14)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Parodie ve stylu Hot Shots! je jediná forma, jak přežít současný Marvel... díky Taiko
Zmije (1994) (seriál)
V dobách mého smradství jsem to žral jak máloco.
6 underground: Tajné operace (2019)
Dobrý porno.
Špióni v převleku (2019)
Dabing a hloupý dialogy to zkazily, ale zato boží songy z dílny Marka Ronsona.
Bimboland (1998)
Hele, je to dobrý. Znázorňuje to slepičskost a machismus a dělá to parádně.
Černobyl (2019) (seriál)
Hvězda dolů za angličtinu. Ale chápu to. Studená válka zdaleka neskončila.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Vážně nechápu srovnávání zdejších pseudokritiků tohoto seriálu s Mostem. You're missing all of it.
Psí domov (2019)
Maličký kousek sýra my ass!
Bohemian Rhapsody (2018)
Je to čupr..jednu hvězdu ubírá pokrucování časové osy :)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Tří hvězdovej akčňák, kterej až na posledních 20 minut má pramálo ze SW atmosféry..ale právě za ty poslední minuty zaslouží čtvrtou hvězdu