Recenze (354)
Za zrcadlem (2018)
Nuda. Jen za Cage, že se mi na něj dobře kouká.
Jennifer, poslední drakobijec (2016) (TV film)
Neztrácej s tím čas.
Mermaid Down (2019)
Fakt hodně depresivní. Tak akorát na Vánoce.
Late Night (2019)
Pět hvězd za Emmu, protože na ni prostě ráda koukám :)
After: Polibek (2019)
Je to naivní, ale první láska je taková. Chemie mezi hlavní dvojicí krásně fungovala. Hardin se místy přikláněl k roli pana Darcyho, pak zase Heathcliffa, Tessa byla opravdová a tak něžná a jemná. Landon a Noah osvěžující, taky bych je brala za kámoše.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Má to spád, děj, dobré herce, myšlenku, co víc si přát? Možná míň toho pobíhání po lese.
40 dnů a nocí (2012)
Jako by scénář napsal školák pro hru na letním táboře. I provedení tomu odpovídá.
Legenda tajného chrámu (2016)
Má to nápad, děj, je to napínavé a vychází to z legendy. Jen by ty děti mohly být méně uřvané.
Poslední odkaz (2015) (TV film)
Znám mnohem horší týpky, kteří se vyhýbají práci a zodpovědnosti, navíc ani nemají svěřenecký fond jakékoliv velikosti. Naučit se pracovat se za měsíc nedá, ten zvyk zakořeňuje poměrně dlouho. Potřeba se učit a vzdělávat jiné je také běh na delší trať. Soudím, že ani těmito zkouškami se nedá s určitostí zajistit, že se dědictví nic nestane a odkaz nebude porušen, zničen, zapomenut. Nicméně snaha se cení. Raquel to tady parádně sluší.
Cesta do vyšší společnosti (2015) (TV film)
Čekala jsem od toho mnohem víc. Snad ten název mě zmátl, snad jména producentů. Nebylo to úplně blbý. Chyběla tomu dotaženost, herci se snažili a Leonard byl na zabití.