Recenze (706)
Rousek (2010) (studentský film)
Když se neurodí ve scénáři, tak je pak veškerá snaha marná. A rozpačitost výsledku o to víc do očí bijící.
Agatha Christie's Poirot - Vražda na golfovém hřišti (1996) (epizoda)
Slabší bratr z vcelku úspěšné rodiny A.CH. adaptací.
Ztracené město (2008) (TV film)
Celou dobu to nebylo nic moc. Ale posledních 20 minut to úplně zabilo...
Pomsta živých smolařů (2004)
Teenage komedie a ke všemu z Německa - to je dostatečný důvod pro rozhodnutí obcházet tento snímek velikým obloukem. Ale helemese - v dané kategorii to zase až tak špatně nedopadlo - neotřelé a místy i vtipné. Holt, mezi slepými jednooký králem.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Nemohu si pomoci - ale patrně nejlepší Forman. Dokonalost dialogů, u kterých až zapomenete, že koukáte na film a připadá vám, že nahlížíte někomu do domácnosti (a to pěkně trapné), nemá v českých filmových vodách obdobu. Minimalisticky geniální formou znázornění trapna ad absurdum.
Slečna Marplová - Cukání v palci (2006) (epizoda)
Míň známá christieovka (což je spíš plusem) podaná standardně dobrým způsobem.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jasný příklad toho, že když je dobrý scénář, je způli vyhráno. No a když se to dotáhne skvělou výpravou a přesvědčivými herci - je z toho zjevení desetiletí.
Karcoolka (2005)
Uboze nezajímavé. Jediným světlým momentem byl pokus o variaci na Agathu Christie a její vypravěčský postup v románu "5 malých prasátek". Ale to je asi tak vše. Vůbec jsem se nebavil a vlastně ani nevím, za co tu 1* dávám.
Slaměný vdovec (1955)
Existuje vůbec nějaká klasičtější, kultovnější, nesmrtelnější a stále fungující filmová scéna, jak ona větráková???
Sloní muž (1980)
Na Lynche nezvykle "normální" film, jehož nejsilnější stránkou je námět a vlastně vyznění celé problematiky. Ano, je to humanistické, je to plné emocí, ale popravdě víc v jádru věci samé než díky filmovému ztvárnění.