Recenze (706)
Duch (1990)
Poslední paprsky končících typických 80tek. Dnes to však již moc nefunguje.
Irčan (2019)
Nezlobte se - jakkoli mám gangstersjý žánr rád, tohle byla (i vzhledem ke své stopáži) koncentrovaná nuda. Zlatý "Kmotr"! A propos: omlazení herců na mě moc nefungovalo - až jsem si říkal, k čemu ta nostalgie, měli nasadit nové tváře. Klasikové (byť omlazení) se můžou sice snažit, ale věk (vzhledem k postoji a pohybům tělesné konstrukce) se ošálit nedá. Takže vlastně před 30 lety by to byla událost roku, nyní jen trapně opožděná reminiscence...
Láska v čase korony - Změna plánů (2020) (epizoda)
Joke dílu: Kolikátýho je dnes: - 16. - Tak před rokem.
Láska v čase korony - Není nutno (2020) (epizoda)
Joke dílu: Co ta Hedvika peče? - Něco anglickýho.
Vlastníci (2019)
Taaak suprově jsem si to užíval, až přišla poslední čtvrtina a ta to celé pohřbila - jako kdyby těsně před závěrem vyměnili scénáristu a ten to totálně dokopal. Škoda přeškoda.
Utøya, 22. července (2018)
Velice sugestivně natočené, akorát že hl. postava se celou dobu chovala úplně iracionálně a celý film mě příšerně sr*la.
Parazit (2019)
No... Jak to říct. Samo o sobe v nejlepším slova smyslu mírně nadprůměrný film. Řemeslně skvělý, ale jinak ve srovnání s jinými top snímky světové kinematografie nic světoborné. Popravdě se divím, čím si Parazit tak získal americkou akademii, protože - když ho spatříte, tak jako dobrý, pokud ho neuvidíte, dá se skvěle žít i bez něj.
Joker (2019)
Vysoce přeceňovaný film, v němž stojí za zmínku pouze výkon Phoenixe, ale jinak dosti nuda. Žádný dramatický oblouk, žádný přerod v blázna pod vlivem událostí (zde Arthur prostě bláznem je od začátku). Asi jsem po těch chvalozpěvech čekal malinko více, takto však za mě zklamání.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
První půlhodina je trapná až na půdu, avšak druhá polovina to zachraňuje.
Dokonalý smysl (2011)
Nebýt závěru, který to táhne aspoň o tu jednu * výš (ovšem také jen díky tomu, že najednou (a poprvé!) máte pocit, že se tvůrci tímto filmem něco snažili říci). Jinak slabá 1*.