Recenze (1 322)
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
40% - komentář 20ti slovy: Asi první díl, který mě dokázal zaujmout a celkem jsem se těšil na rozuzlení, které bylo obstojné. Více mystery než horor.
Heuréka – město divů (2006) (seriál)
𝟓𝟓% - 𝐑𝐄𝐂𝐄𝐍𝐙𝐄 𝟐𝟎𝐭𝐢 𝐬𝐥𝐨𝐯𝐲: Super seriál...kdybych ho viděl v roce 2007. Mix Akt-X a Hvězdné brány, různé zápletky a "záhady". Bohužel žádný pořádný děj, monotónnost, debilní hudba a "vtipy".
Highlander (1986)
40% - komentář 20ti slovy: Jako malý jsem byl nadšený, ale teď když "líp vnímám", tak kravina :D Fakt nepovedený střih, žádná logika a trapné "amatérské" "šermování".
History of the World: Part I (1981)
30% - komentář 20ti slovy: Většinou to byla nuda a čekání na pár skečů a hlášek, které byly vtipné jenom někdy. To je jak hodnotit "Neváhej a toč"
Hitman (2007)
65% - komentář 20ti slovy: Hodnotím znovu po 8mi letech - bohužel o hvězdu míň. "Assassinská" akce, ale bez zajímavého děje, připadalo mi to všechno nějak "poslepované" dohromady.
Hitman: Agent 47 (2015)
20% - komentář 20ti slovy: No to byla k*k*tina :D Režie, scénář, dialogy, herci - jak studentský film, který neměl s hitmanem "nic" společného. Jedna hvězda za titulkový song :D
Hladová srdce (2014)
55% - komentář 20ti slovy: Těžko hodnotit, protože jsem akorát nasraný kvůli takovým dementním lidem, kteří papají kořínky a pijou vlastní moč. Ale "dobře" to dopadlo :D
Hlasy (2014)
90% - komentář 20ti slovy: Skvělé!! Nejsympatičtější "psychopat", kterému jsem fandil od začátku do konce, s hodným pejskem a zlou kočičkou po boku :D Jako bonus Anna Kendrick <3 :D
Hledá se Dory (2016)
90% - komentář 20ti slovy: Ikdyž je Nemo úúúplně v pozadí, tak je tady hromada nových, zábavných postav a tomu všemu kraluje potrhlá Dory! Hezké a barevné!
Hlupák (2014)
55% - komentář 20ti slovy: Dobrá myšlenka a sociální "experiment", ale tím to končí. Převelice dlouze natahované, zbytečně ukecané a konec bez očekávaného vyvrcholení, nasrali mě :D