Recenze (165)
Highlander 3 (1995)
Si musim poznamenat, že veškerý dialogy jsou tu naprosto katastrofální. A Lambert taky hroznej. Záporák hroznej, akorát ty scény z minulosti nejsou boží, ale nudný a bez nápadu. Když ale nikdo nemluvil a Lambert byl jen tečkou uprostřed krajiny, tak to bylo docela prima.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Obstojná kokotinka
Sejmi je všechny (2007)
Mrkev mam rád a mrkve tam bylo hodně. Stejně jako mrkvejch (skoro ehm všichni). Takže to jsou tři hvězdy. Pak jedna, protože Clive byl kulervoucí a jedna za Monicu, protože tu mám ještě raděj než mrkev.
Rytíři (1993)
Velká srdcovka
Studený jak kámen (1991)
Srdcovka!
Poslední samuraj (1990)
Srdcovka!
Exterminátor (1990)
Srdcovka!
Exterminátor 2 (1994)
Srdcovka! Ale rozhodně slabší než byla jednička..
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Srdcovka!
Pán šelem (1982)
Srdcovka!