Recenze (165)
Cela (2000)
Úžasný vizuál. Zbytek je vcelku průměr, ale za tu nápaditost si to 4* zaslouží.
Útok na Bílý dům (2013)
Jujda to bylo hloupoučký. Viděl jsem to omylem, tak to omylem nebudu radši ani hvězdičkovat. Ostatně si jich to moc nezaslouží.
Parazit (2019)
Dokonalost!
Smrtící hadohlavci (2014) (TV film)
Vynikající hnůj. Je tam ale všechno co by jste v “E” kategorii čekali a chtěli. Všeho ranec - neherci, nekamera, netriky, nescénář, nerežie a především neschopnost. Žasnul jsem téměř v každém záběru a napjatě jsem očekával každý (smysl vůbec nedávající) dialog.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Místama jsem se fakt smál nahlas, místama se mi chtělo plakat. Takovej nesmysl už jsem dlouho neviděl. Jsem fanda. Velikej. Ale tohle bylo tak nebetyčně blbý, že to snad ani možný neni. Dvě hvězdy. Jedna za cool stormtroopery s jet packama a druhá za to, že už je týhle nebohosti konec.
Ledové ostří (1992)
Zoubky!
Ledové království II (2019)
Malá se bavila a s ní i narvané kino. Jen za nás to asi chtělo víc toho sněhuláka. První díl jsme neviděli, což ale pětiletce nevadilo a tátovi bylo šumafuk. Místama vtipné, místama roztomilé. Jinak asi průměr, ale tak nejsem zřejmě cílovka a proto dám čtyři.
Strážci - Watchmen (2009)
Pravděpodobně nejpovedenější převedení komiksové předlohy na plátna kin. Z působivosti komiksu zmizelo jen málo, sám Moore by se za tohle stydět nemusel. Kdyby to teda někdy měl v plánu vidět. Snyder ve vrcholné formě.
Smrtonosná past (1988)
Dokonalé v každém detailu. I po těch mnoha letech (2019). Edit 2021: to je tak skvělej film, že to snad ani možný neni.
Joker (2019)
Tížívé. To je to slovo co jsem hledal.