Recenze (307)
Botched (2007)
Hehehe, to je ptákovina! Každopádně jsem se pobavil.
Božská relikvie 2 (1991)
Naprostá spokojenost, čekal jsem, že dvojka nebude tak dobrá, ale je to opravdu zábava.
Bratrstvo černé pracky (2002)
Opravdu jsem se od srdce zasmál! Nenáročná komedie se spoustou vtipných situací a zábavným příběhem. Eddie Griffin je jako dělaný na podobné role, umí si ze sebe udělat srandu, což v tomto filmu předvádí dokonale.
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Je to kravina, ale hezky se na to kouká, absolutní relax.
Bumblebee (2018)
Ach ne :( Baye zpátky a tenhle film pouštět jen našim ratolestem. Z oblíbených filmů jako Predator, Transformers, toho co bude následovat od Marvelu atd. se stává noční můra. Zpátky k Bumblebee - akce je taková nijaká, charaktery robotů nic neříkající, parťák hlavní hrdinky...a je to tu opět - závazek Holywoodu...jinak ale hezká nenáročná pohádka, pokud je vám tak 8 let.
Captain Marvel (2019)
A je to tu zas....kulturně-rasová a genderová "politika" vmetená do tváře divákům hledajíc pouhé potěšení z filmu, Marvel prostě jede, ostatně to slíbil. Už mě to trochu unavuje, chci se podívat na pěkný film, což tohle rozhodně není", bez vnucování nějakých ideologií, předsudků apod...boha jeho noha! Jinak děj celkem průměr, efekty sem tam dost na hraně kixu povedenosti, Brie se pěkně směje, a je to velice silná a emancipovaná žena, hmmm....ups...no ale jedno fakt nesnesu, tj. (Spoiler) ustřelit hlavu Arniemu a ještě se pak dozvědět, že jsou Pravdivé lži nejvíce sexistickým filmem 90tek, pardon za to co přijde, opravdu se omlouvám, ale nechte se vyšetřit a jděte už do pr....
Captivity (2007)
Čekal jsem víc než jen klasické béčko....marně. Není třeba nijak natahovat komentář, obyčejný film na jedno shlédnutí, místy nuda. Za film 2 hvězdičky a za Elishu 1.
Cashback (2006)
Nemám slov! Ať si teď o mě myslí každý kdo chce co chce, ale tohle je jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděl! Je to jeden z těch mála filmů, který ve vás zanechá po shlédnutí takový ten zvláštní a neidentifikovatelný pocit. Klobouk dolů před Seanem Ellisem, není lehké natočit film natolik skutečně a reálně, že se po nějakém čase sledování sami vidíte na místě hlavního hrdiny, máte dojem, že to, co natočil, je váš život, vaše vzpomínky, naprosto reálný svět. Film se však nebude líbit každému, s jistotou ne někomu, kdo si něco alespoň trochu podobného neprožil, takový člověk uvidí pouze naprosto průměrný film.
Cashback (2004)
Tento krátkometrážní snímek je důvod, proč se podívat na celý film....
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Tak tohle je opravdu těžce starvitelný kousek, je třeba velice bedlivě sledovat dění, pokud ne, nevíte absolutně co se děje. Samotnou podstatu jsem se dozvěděl až na konci filmu, byl jsem tedy v zásadě průběžně v jakési polonevědomosti. Chílemi se do příběhu vloudí opravdu nudné pasáže, ty jsou však na štěstí skoro vždy vystřídány něčím poutavým. Vizuální stránka je naprosto ÚCHVATNÁ (můj názor....), použitá kamera, grafika, barvy........WOW!