Oblíbené seriály (4)
M*A*S*H (1972)
Červený trpaslík (1988)
Všechno zde už bylo řečeno, ale prostě mi to nedá: Kdo neviděl, nepochopí... Tvůrci dokázali z ničeho udělat díru do světa. Je vidět jak se z postupem času seriál vyvíjel a zdokonaloval. Poslední díly už zase trochu skomírají, za 3,4,5 sérií, které byli podle mě nejoriginálnější.