Recenze (15)
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
'Každou lží si děláme dluh u pravdy.'
Seznamte se, Joe Black (1998)
Film jsem si vážně užila zvláště kvůli Hopkinsově herectví a taky Pittovi, když se choval jako dítě, které objevuje svět bez předsudků - ale vážně, některá nynější pravidla a zvyklosti jsou úsměvné. Spoiler: Nejvíce mě zaujala scéna prvního setkání v knihovně, hlavně kvůli atmosféře, kdy Hopkins mluvil vyloženě nahlas skoro křičel, ale byl málo slyšet a Pittovo hlasité šeptání všude děsivě rezonovalo.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Upřímně této epizodě dávám necelé 3* za scénář, necelé 4* za režii první poloviny části a 5* za režii té druhé, protože atmosféra zmatku a vlastní bezmocnosti pramenící z moci zachycena byla.
Monstrum (2008)
Film natočený roztřesenou příruční kamerou, čímž jsou celkem úspěšně kryty nedostatky v efektech (těm se snaží očividně vyhnout nebo je schovávat v přítmí). Nicméně hlavně kvůli stylu natočení skupinky snažící se přežít, vznikla tak hutná atmosféra. 92%
Utopenec na útěku (1998)
Film bych zařadila do „blbých “ komedií, kdy se na pár opravdu povedených vtipů najde spousta těch hloupých, ale když se na to díváte poprvé, tak se bavíte. 75%
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Jedná se o velmi akční a poněkud brutální film z budoucnosti, kdy lidstvo zničilo samo sebe a kdo vlastní vodu, řídí společnost dle svých vlastních pravidel. Děj je poněkud jednodušší, kdy se skupinka uprchlíků vydává na cestu z místa A do místa, ehm, A, přičemž se jim dějí jen a jen problémy, ať už z důvodu pronásledovatelů nebo terénu. Jsou zde dobré efekty, nápady, celkově vizuál, ale možná až přespříliš detailů. Nicméně při té akční palbě se nudit nedalo. 75%
Muž z oceli (2013)
Nijak mě neoslnil ani scénář, ani většina herců. Naopak vizuálně se to Snyderovi opět povedlo, jen někdy mohl být poněkud skromnější, hlavně co se digitálních efektů týče. 65%
10 000 př. n. l. (2008)
Tento film jsem sice viděla už před nějakou dobou, nicméně pouštět znovu si ho nehodlám. Scénář se holt moc nepovedl. Dávám 2*, protože akční sekvence při lovu mamutů se celkem povedla i trikově a ty velmi bizarní nápady (mamuti stavějící pyramidy a několikadenní procházka z chladných vysokých hor do rozpáleného Egypta) jen tak z prstu snad ani vycucat nešly, i když… 35%
Ztracený svět (1999) (seriál)
Jako malá jsem seriál měla ráda a tak jsem se rozhodla si ho připomenout. 1. serie: Co se týká děje, tak je na rozdíl od tehdejší seriálové konkurence poněkud slabší, ale zase má méně otřelé téma, dinosaury. Postavy samotné nejsou vymyšleny špatně, jen je jejich vývoj velmi pozvolný a jsou průměrně zpracovány. Nejlépe napsaná je podle mě Marguerite, celkem sympatičtí jsou Roxton a Summerlee, naopak Challengerovo přehrávání mi nesedlo. Nejlepším dílem je Cave of fear (spíše jeho druhá polovina). 55%
Vampire Hunter D (2000)
Velmi akční příběh se zajímavými nápady, scénami s krásným hudebním podkresem a hlavně vizuálem. 85%