Recenze (34)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Skvělý! Hlavně jak konečně přijde k užitku ten dvou (tří?) týdenní trénink zacházení s plamenometem 😄🙌🏼
Pevné pouto (2009)
Kýč a nuda!
Jmenuju se Dolemite (2019)
Nejlepší nak jede v autě a s vykulenýma očima ječí, ať sakra jedou rychlejc! 😄😄😄
Balada o Narajamě (1983)
Japonskej bizár.
Pásky z Nagana (2018)
Už dlouho mě něco tak nenadchlo! Skvěle sestříhaný, napínavý, dojemný.. Těšim se na MS v hokeji za měsíc 🙂
Laponská odysea - dámská jízda (2015)
Film jsem viděla v rámci Severskýho filmovýho podzimu. Omg tohle je taková kravina, že to není možný :D Když jsem myslela, že už to nemůže bejt víc absurdní a šílený, tak bylo! Scéna, kdy běhaj po lese a padaj na ně bomby...nevěděla jsem, jestli se mám smát, nebo brečet! :D
Temný rytíř povstal (2012)
Docela mě to bavilo, mělo to spád a chvilkama mě ten film fakt vtáhnul, což se nestává vždycky. Takže jo, film dobrej, ale nejspíš ho zapomenu stejně jako ty dva předchozí díly, který mě sice taky asi bavily, ale už ani pomalu nevim, že jsem je viděla xD Každopádně ale nezapomenu scénu, kdy mu ten starej slepej vězeň řekne, ať zkusí vylízt bez toho lana, že je prostě důležitý se zdravě bát, ale hlavně věřit a doopravdy chtít. To bylo top.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Leo moc nemluví, jen bručí jak medvěd v tý svý kožešině xD Nějaký scény mi přišly trochu moc a zbytečný, třeba ta jak skočil na koni z útesu a spadl do koruny stromu a přežil to vlastně skoro bez zranění... Jinak ale skvělej film!
Obchodník se smrtí (2005)
Ten film mě bavil a zároveň vytáčel. Chvílema mi přišlo, že sleduju něco, co vlastně ani vidět a vědět nechci. Každopádně úvaha, jestli jsou horší zbraně, nebo cigarety a alkohol, je zajímavá a s odpovědí si úplně jistá nejsem.
Fontána (2006)
Krásnej poetickej film, ze kterýho vám je smutno, ale vlastně není.