Recenze (22)
Hříšní lidé města pražského - Hra (1969) (epizoda)
Dokonalé ve všech směrech.. Můj nejoblíbenější díl.
Bod varu (2021)
Do kina jsem šla navnaděná vysokým hodnocením, ale za mě: zklamání. Největším problémem byl hlavní "hrdina", kterému nebylo za co/proč fandit.
Devadesátky - Přiznání (2022) (epizoda)
Pro mě naprostá seriálová lahůdka. Už teď mi chybí další díly..
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizoda)
Dokoukat do konce byla opravdu "výzva"! Unylé tempo, monotónní dialogy, nuda, šeď. To je nějaká nová móda, že si kolegové tykají, ale oslovují se příjmením? A proč na ostravské policii pracují samí Pražáci, je mi taky záhadou. Brr!
Tootsie (1982)
Skvělá a naprosto nestárnoucí komedie, ve které funguje úplně všechno! Krásná hudba je třešničkou na dortu.
Havel (2020)
Nejen, že mě film nezklamal, ale naopak příjemně překvapil. A určitě nezůstane u jednoho shlédnutí.
Tenkrát podruhé (2019)
Film o lidech, kteří nevědí roupama co by a madam, která zjistí, že výměna postaršího manžela za postaršího milence nebyl dobrý nápad.
Jsem božská (2018)
Nemohu hodnotit hvězdičkami, protože jsem viděla cca 25 minut, víc se nedalo vydržet. S kamarádkou, která s tímto filmem přišla na návštěvu, jsme se dohodly, že tam dáme něco jiného a hned bylo veseleji!
Ad Astra (2019)
Čekala jsem všechno, jenom ne vesmírnou nudu! Nechápu, proč se taková běžná rodinná zápletka musela řešit zrovna na Marsu/u Neptunu. Vzkaz pro "seniora": těžko se jednomu hledá vesmírná inteligence, když má v hlavě piliny..
Přes prsty (2019)
Jedna hvězdička za Jiřího Langmajera - jinak by to skočilo v odpadu..