Recenze (1 710)
TY - Kapitán (2018) (epizoda)
Slabší díl, kde se toho moc nestalo, ale vysvětluje se Beckyin život, ale pořád super
TY - Poslední fajn kluk v New Yorku (2018) (epizoda)
Mozna jeste lepsi, nez byl 1.dil. Vyvoj psychologickych vztahu mezi postavami, nejsympatictejsi mi prijde maly kluk od vedle a Joe. Taky rozvinuti zivota Beck a naznak Joeovy minulosti, ke ktere se snad jeste dostaneme, konkretne k zahadnemu zmizeni jeho expritelkyne. Hodne chytlavy serial, udrzuje urcite skryté tajemno a divak nevi, co cekat.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Bean asi nikdy neomrzí:D
TY - Pilotní díl (2018) (epizoda)
Super pilot, hodně napínavý a vyvážená tajemná atmosféra, kdo je vlastně zač typek a jak to půjde asi dál
Status Update (2018)
Cely film je brany s nadsazkou, takze pokud pominete fakt, ze je to vlastne ujete scifi, tak dostanete trochu nadprumernou komedii, hlavne nekteryma vazne vtipnyma scenama a vtípkama:D konec trochu klišé a vztah mezi hlavnim párem se vyvijel dobře, ale ke konci ho nesmyslně pohnojili, ale jinak jsem se dost bavil, i kdyz castmi mi to prislo vic jako muzikal, hlavne teda ze zacatku.
Vezmeš si mě, kámo? (2017)
Proboha konecne po dlouhe dobe super komedie, za posledni 2 roky musi prijit zazrak, aby vznikla zabavna komedialni tečka, a tohle to presne splnilo. Celkove dej a napad, postavy ve scenari (slepy soused a nadrzena babicka byli top:D) a hlavni herci, hlavne teda blonďák, zahrali gaye uplne skvěle:D dlouho jsem se takhle nezasmal, konec trochu braný s nadsazkou, ale to asi vubec nevadi, super!!:D
Živí mrtví - Nový začátek (2018) (epizoda)
Průměr.. nic nového to nepřineslo, spíš jen takový úvod a obraz uspořádání kolonií. Snad budou dalši díly zajímavější.
Venom (2018)
Do kina jsem nešel s tak velkým očekáváním, jednak kvůli recenzím, a jednak kvůli samotnému traileru, který mě až tak moc nechytl. Ale odcházím extrémně spokojený, film od začátku chytne a až do konce drží, postavy jsou dobře zahrané a emoční vykreslení přeměny slavný Eddie - troska Eddie - Venom Eddie je úplně špičkově vystihnuté, rozmluvy Hardyho s Venomem jsou zajimavé a často i hodně vtipné, hlášek je tam fakt tak akorát, není to přestřelené jak v Ragnarokovi, což je zde plus. Skvěle udělané tam byly přechody Venoma na další lidi. Celkové zpracování všech symbiontů a jejich “přilepení” na hostitele je hustý už od prvních scén. Jediné co mi trošku vadilo bylo, že finále nebylo až tak moc finále, nicméně souboj Riota a Venoma byl dost dobrý. Další pro mě hodně nesmyslná věc, že to není Rkový film, a tudíž tam chybí trocha té krve,která by přidala na autentičnosti, když to tam symbionti sekají. Potitulková scéna a vlastně i samotný film ukazují na to, že tohle byl jakýsi prequel k dalším dílům, kdy tady jsme se dozvěděli o původu symbiontů a v dalších to pak rozjedou na plno s Woodym jako Carnage. Kdyby se hodně režiséři posrali a spojilo se to jednou se zbytkem MCU, tak to by pak byl pravý marvel orgáč, tak doufejme:D
Kobiety mafii (2018)
Nudné a táhlé, příběh o ničem... hrůza.. nechápu zdejší recenze
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Po měsíci po zkouknutí zjišťuju, že už vlastně ani nevím, o čem ten film byl...