Recenze (3 335)
Gentlemani (2024) (seriál)
Není to sice až tak stylizované jako film, ale seriál, kde není žádná vata, se jen tak nevidí.
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Není to jen o výborné Báře hrzánové, i její přihrávači podávají solidní výkony. Kromě toho inscenace i přes svoji délku nestačí začít nudit.
Sedm statečných (1960)
Tenhle film je fakt dokonalost.
Špinavý byznys - Série 2 (2016) (série)
Lepší než první série, co se týče napínavosti i akce. Místy skoro špionážní thriller.
Základní instinkt: Sex, smrt a Sharon (2020) (TV film)
Francouzi tyhe dokumenty prostě umí. Film mám rád, i když ho neadoruju. Tenhle pohled do zákulisí se povedl.
Československá pohádka (2022) (TV film)
Hodně zajímavé podání nejslavnějšího kousku dějin naší kinematografie.
Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
Tohle strčí Petersenovu Ponorku v pohodě do kapsy. Fakt parádní, jak po dramatické a herecké stránce, tak i trikovými scénami.
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Nejlepší série. Doufám, že "zatím".
Bastard (2023)
Než obyvatelům dánských vřesovišť docvaklo, že je novověk, panoval tam pořád temný středověk. Tohle se fakt povedlo. Film, kde je všechno.
Číňan (2005)
Je to teda sentimentální až na půdu, ale paráda, včetně filmařiny.