Recenze (3 349)
Detektiv Varg Veum: Hořké květy (2007)
U detektivek mi vadí, když se detektiv chová jako idiot. Tohle je ten případ. Jinak normální TV detektivka.
Slídil (2014)
Vida, i sociopat má ústavní právo na splnění svého amerického snu. Jake Gyllenhaal láme osobák ve slizkosti. Jako psychologická studie vcelku zajímavé, jako film mě to (zejména) kolem půlky místy celkem nudilo.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Příjemná, lehce potemnělá detektivka.
Nymfomanka, část II. (2013)
Slabší než první půlka.
Nymfomanka, část I. (2013)
Trier se vyprdnul nejen na Dogma, ale zdá se, že i na obsah jako takový.
Rozbitý svět (2012)
K tomu, abyste měli prima sousedy, není nutno bydlet zrovna na jednom z britských Chánovů. Mix sociálního dramatu a filmu o dospívání.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Milý film o příjemných věcech, ne až tak komedie. Ale bavilo mě to.
Teorie všeho (2014)
Vcelku standardně natočený životopisný film. Chápu, že steven Hawking si ho vzhledem ke svému přínosu vědě zaslouží, ale ani "obohacení" o romantickou linku film nezvedá nad přečtení hlavních životopisných údajů např. na Wikipedii.
Birdman (2014)
Ale jo, občas jsem se zasmál, takže proč by ne komedie. Jen poněkud nechápu tu nominaci, asi že to "řeší" nějaké standardní hollywoodské problémy...
iNumber (2013)
Banda mantáků přepadne transport peněz. Zábavné.