Recenze (3 350)
Self Defense (1983)
Tématicky ne nepodobné Carpenterovu Přepadení 13. okrsku, akorát ti "herci" a dialogy to srážejí. Díky slušnému finále to na průměr ale dosáhne.
Ma Ma (2015)
Sice "jen obyčejné drama", ale mezi herci to funguje fakt parádně. Měl jsem pocit, že koukám na něco od Almodovara.
Divize (2020)
Asi nejlepší brazilská krimi, co jsem viděl.
Pád letu A800 (2021)
Fajn technothriller s několika WTF momenty a poněkud hurá koncem. Ale napnutej jsem byl.
Grošák (1966)
Nebýt Branda, šel bych níž, ten příběh je až příliš minimalistický.
Kód Navajo (2002)
Vcelku dobré, na to, že tam hraje Cage.
Křižovatka osudu (2004)
Poněkud ujetá a místy hodně vtipná Road Movie o posledních věcech člověka. Parádní obsazení.
Boží ruka (2021)
Vizuál skvělý, jak už jsme zvyklí a tentokrát i parádní a místy hodně vtipný scénář.
Královský omyl (1968)
Jeden z neprávem polozapomených kousků. Vzhledem k výborné kameře a výkonům všech zúčastněných herců klidně snese srovnání s Údolím včel nebo Kladivem na čarodějnice.
Počestné paní pardubické (1944)
Po letech sice ne úplně k popukání, ale stále zábavné. Ukázka patriarchátu v praxi :-)