Recenze (3 350)
Zvrhlost (2019)
Hodně dobrý scénář a postavy, které ale trpí poněkud slabším zpracováním. Korejci by z toho vytěžili víc.
Prstýnek (1944)
Limonádička s komediálním nádechem.
Drive My Car (2021)
Povídku jsem kdysi četl a spolehlivě zapomněl, stejně jako celou nevýraznou sbírku. Tohle se ale povedlo, navzdory třem hodinám to parádně plynulo a rozhodně nenudilo.
Tenkrát v Baskicku (2021)
Díky hlavním dětským postavám to bylo skoro až milé, i když se řešily závažné věci.
Mistři podvodu (2021)
Parta nablbel dělá daňové úniky. Tohle fakt žádní mistři podvodu nejsou, proti nim jsou štráfci z kauzy LTO sofistikovanější.
Nic nás nerozdělí (2012)
Prima survival pro celou rodinu.
Hledání Země Nezemě (2004)
I se zpožděným zhlédnutím to funguje moc pěkně, kromě super herců i parádní výprava.
Tak už vař! (2020) (pořad)
Ne až tak vtipné, ale vcelku zábavné. James May vaří místy slušně, místy ve stylu Babici.
Seveřan (2022)
Dějově někde na úrovni westernu s Johnem Waynem, prokládané patetickým deklamováním. Výprava pěkná, ve 12 letech bych byl na větvi.
Rozkoš (2021)
Práce v pornoprůmyslu je ponekud monotonní, podobně jak práce soustružníka v Kolbence, jen místo na schůze se musí chodit na party. Naneštěstí stejně monotonní je i celý film, kde se nedočkáte žádné pointy. Ale líbilo se mi, jak hlavní hrdinka šla navzdory svému chlapeckému hrudníku za svým cílem.