Oblíbené filmy (10)
Truman Show (1998)
Persona (1966)
Adamova jablka (2005)
Zloději kol (1948)
Nečekal jsem, že by pro mě tento film mohl být tolik poutavý, ale nakonec byl opravdu vynikající. Vyprávěl, mimo jiné, příběh o souboji zaslepeného zoufalství a velkorysé lidskosti. Zdá se, že skořápka naší osobnosti je velice křehká a cokoliv jsme, je výsledkem souhry všeho, co je kolem nás i v nás.
Ucho (1970)
Gran Torino (2008)
Walt Kowalski je zahořklý a často nepřátelský. Díky neprůbojnému asijskému sousedu Thaovi ale znovu pociťuje srdce a rozpomíná se na to, že život není jen špatný. Pro Thaa se nakonec tak trochu stává tátou a počáteční předsudky i oprávněná zlost se mění v přátelství dvou dobrých chlapů. Film je natočen s úžasnou lehkostí. I ta nejobyčejnější scéna je tu podána tak nějak neobyčejně. Výstupem z příběhu je pro mě pocit, že i v nejhorších chvílích není všechno špatně a s přátelstvím jde lidský život lépe.