Recenze (258)
Tanec trpaslíků (1983)
Fascinující ...i přes ty gumové oblečky monster. Důvod mého vyššího hodnocení je opravdu hutná, mrazivá atmosféra (první polovina), která jde místy až do extrému + působivý herecký projev Petera Fondy coby pilota porouchaného vrtulníku, který nouzově přistál v džungli plné monster.
Pozor, vizita! (1981)
Skvostný tragikomický příběh světoběžníka Prepsla v podání vynikajícího Rudolfa Hrušínského. Je jisté, že kde se tento pan herec objevil ...byla to perla.
Záhada Blair Witch (1999)
Horor s velkým H.
Divoká kočka (2002) (seriál)
Feministky mne nejspíš sežerou i s botama, ale jednu přihodím za baby ...některé byly opravdu výstavní kusy. :-)
Nezkrotná Lucía (2004) (seriál)
Nejsem tedy žádný zasloužilý divák telenovel, ale jeden bod za záporaky a jejich intriky, které jsem v žádné jiné telenovele zatím neviděl.
Digimon (1999) (seriál)
Kreslený seriál,který si hraje na něco,co rozhodně není.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Slušné mystično čpí ze seriálu, leckdy povedené triky a vyobrazení monster.
Psycho 3 (1986)
Atmosféra předchozích dílu je nenávratně pryč a zbyl nám jen děj, který už jsme všichni někde viděli. Ani ta snaha šokovat za každou cenu už nemá takový dopad.
Kongo (1995)
Po vizuální a hudební stránce je film prvotřídní, jiné plusy tam nevidím ...
Ninjova nadvláda (1984)
Hodně drsný úvodní masakr ...