Recenze (258)
Netvor z hlubin (1996) (TV film)
Je to opravdu tak špatné a místy extrémně zábavné, že to musím ocenit alespoň dvěmi hvězdami.
RoboCop 2 (1990)
Robocop už se neměl dočkat pokračování ...a bohužel pro něj, nezbývá než dát podprůměrné hodnocení !!!
Hořící peklo (1997) (TV film)
Ničím vyjímečný standartní dvoudílný TV film o hasičích a jejich boji s devastujicím lesnim požárem.
Ve jménu zákona (1994) (seriál)
Jedna z kvalitnějších německých kriminálek.
Delta Force (1986)
Bezkonkurenčně nejlepší film Chucka Norrise, co dosud natočil ...ale není to jen jeho zásluhou. Bohužel nemá na víc ...jak 3*.
Glimmer Man (1996)
Jo ...to byly doby, kdy Seagal ještě uměl točit docela obstojné filmy !
Hvězdná pěchota (1997)
Tohle není film, tohle je počítačová hra na plátně ...s nádherně militaristickou hudbou a dokonalou vizuální stránkou. A to se cení, alespoň v mém měřítku.
Vraždy v Kitzbühelu (2001) (seriál)
Nesympatická hlavní dvojice a tuny klišé.
Hříšná láska (2001) (seriál)
:D:D:D:D
Divoký anděl (1998) (seriál)
Uměle natahovaný škvár se stále dokola se opakujícími zápletkami a vice než stokrát viděným dějem. Určena hlavně pro puberťačky a paničky, které mají nejlepší léta života za sebou a rády se podvolí kdejaké blbosti ...co jim Nova naservíruje !!!