Recenze (258)
Critters (1986)
Skvěle zábavný horůrek, který moc černým humorem nešetří. Nejlepší díl série !!!
Predátor (1987)
IMHO nejlepší Arnoldův film, vše je tady jenom o akci a to je jedině dobře. Hustá atmosféra, hustá partička herců, hustej predátor + nezapomenutelný závěrečný souboj, co dodat, ach ano ...hudba Alana Silvestriho, skvěle uderná a pasujíci do tohoto dnes už legendárního akčního skvostu. Na plné hodnocení určitě nemá, ale já nemužu jinak, než jej dát .....už jen z nostalgie ...
Barbar Conan (1982)
Arnoldova nejlepší role, nikdo se do role barbara nehodí více než on + nejlepší soundtrack všech dob ...
Vetřelec ³ (1992)
Asi nejslabší díl série, ale i tak jde o skvělou podívanou mistra deprese Davida Finchera. Zvláště Prodloužená verze + uhrančivý OST ...
Vetřelci (1986)
Tady už není co dodávat, každý to už musel vidět a každému se to muselo líbit ...šestihvězdičkový film, zvláště Director's cut je nezapomenutelný ...TOP 1 ...
Vetřelec (1979)
Když jsem ho viděl poprvé, prožil jsem pár bezesných nocí a myslím, že jsem nebyl sám, co ? :-) Skvělé vizuální efekty na tehdejší dobu. Je to tak 4*1/2, jelikož více miluju akci, hlášky a HLAVNĚ dravý feeling dvojky ....a tyto prvky tady jaksi schází.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Navždy zářící legenda mezi Scifi. Všechno je větší ...Akce, rozpočet, hlašky, stopáž ...jen ten Arnold mi více seděl jako záporák, ale i tak za 5* jen to střihne.
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Viditelně slabší než předchozí dva díly ...moc poameričtělé.