Recenze (89)
Horší než smrt (2007)
Všecko je tak kurevsky zelený! :D Alan Tudyk byl nejvíc :D
Svět zítřka (2004)
Polly.... Máš tam krytku. :D Dobrý film, ale ten filtr či co to bylo byl příšernej. Vypadalo to jak na instagramu. Asi kvůli těm efektům to museli udělat tak hnusný.
Terminator Genisys (2015)
Ty vole to bylo zas zmatený. Nelogické části typu ,,kde se to tam vzalo?" atd. Hlavně, že je tam hodně efektů, za který jsem vlastně dal jednu hvězdičku a tu druhou jsem dal za to, že odpad! bych tomu nedal.
Cellular (2004)
Ku*va to byl napínák! Na konci jsem měl úplně vyschlo v hubě, protože jsem ji měl celou dobu otevřenou :D Co mě ale dost na*ralo bylo to, když se ten uškrcenej cápek ještě probral. Jako že WTF?! Poprvé co jsem viděl Stathama jako záporáka, ale hlavně Evans odvedl skvělý herecký výkon. LOL a ten Macyho epic skok při střelbě, kterej si udělal dokonce 2x byl fakt k zasmání :D
Osm statečných (2006)
Jsem z toho naměkko :'). Ti pejsci jsou tak joztomijí! A ten jumpscare s tím tuleněm jsem teda nečekal :D
Godzilla (2014)
Mělo by se to jmenovat Mutto vs Godzilla... Čekal jsem cokoliv, ale tohle ne :D takovej Jurskej park :D
Poslední prázdniny (2006)
Queen Latifah je prostě super baba, která si nebere servítky. Skvělá komedie s českou spoluprácí!
A.I. Umělá inteligence (2001)
No, čekal jsem o dost víc, zbytečně dlouhé a na Spielberga netypické. Ale bezchybný výkon Osmenta tomu dost přidává.
Cesta do zatracení (2002)
Bože, ten konec!!!! :'''((( Jinak perfektní film!
Velká šestka (2014)
LI-BO-VKA! Tenhle film má všechno! Nádhernou animaci, skvělý humor, emoce, výbornou hudbu! Tleskám!