Recenze (16)
Cuki ga kirei (2017) (seriál)
krásný anime,, přál jsem si aby nikdy neskončilo :)
Btooom! (2012) (seriál)
Musím podotknout že jsem od toho čekal víc, trochu mi to připomělo Hunger games, nejvíc mě zklamal asi ten konec. Nenašel jsem nikde žádný pokračování, těšil jsem se na to jak to dopadne a nakonec tam není ani to jak se dostanou ven..
Klub sráčů (2000)
já bych šu*al až bych pukal :D , to mě fakt dostalo. Je to sice kravina ale dost sem se nasmál :D
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
předešlé díly mě zaujali víc, čekal sem že ten poslední protivník bude silnější, no prostě to nebylo takový vzrůšo jako v druhém a třetím díle. ale i tak bitky best!
Bleach (2004) (seriál)
Skvělé fighty řekl bych až dokonalé. Shinigami, duchovní síla, to všechno je super. Když přejdu od Naruta k tomuto, tak je to asi moje 2. nejoblíbenější shounen anime. Doporučuji všem !
Disaster Movie (2008)
když jsem se na to díval jako malý přišla mi to legrace ale když to vidím teď je to hrozná s*ačka.
Creed (2015)
Miluji souboje v ringu proto mě tento film tak zaujal, i zpracování je výborné. Doporučuji !
Tým na hraně (2010) (TV film)
Jak se nám blíží šampionát tak si pořád dokola pouštím tento dokument, kde češi vyhráli své poslední zlaté medaile. Letos je to znovu v Německu, i ve Francii, takže doufám že češi znovu uspějí!
Tekken (2010)
dobré souboje (jediné co jsem si na filmu užil), ale příběh mě nezaujal. Doporučuji těm co mají rádi bitky
Tekken 2: Kazuya's Revenge (2014)
čekal jsem nějaký ten pátek na druhý díl a když přijde tak mi to opravdu vůbec nesouvisí s tím prvním. Naprostý odpad.