Recenze (85)
Národní klenoty (2012) (seriál)
Poutavý pořad o překrásných místech naší republiky se sympatickým průvodcem jakým je pan Táborský
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
1 místnost, 12 rozdílných mužů, dobrý scénář s výbornými herci, povedené drama, které dostane každého.
Tenkrát na Západě (1968)
Westernová klasika a pro mě lepší a takové víc westernštější než Hodný, zlý a ošklivý, ikdyž jsem nikdy neměl moc westerny v oblibě tahle klasika se svou vynikající hudbou se mi zalíbila.
Gran Torino (2008)
Než jsem tento film viděl, slyšel jsem na něj jen samou chválu a podle obsahu "vietnamský teenager se snažil ukrást auto starému důchodci a ten se ho poté snaží převychovat" jsem čekal že film bude plný keců o tom, jak se má a nemá teenager chovat, ale to co se mi dostalo to jsem tak nečekal a dostalo mě to, film plný vtipů, hlášek, nadávek, povedených scén a hlavně skvělého konce, absolutně mě tento film dostal.
Poslední skaut (1991)
Parádní film překypující skvělou akcí, ostrými slovy a jednou skvělou hlášku za druhou, bez kterých se tento film nedokážu představit.
Telefonní budka (2002)
Člověk by až nevěřil jak dobrý může být film, který je vlastně točen stále na stejném místě, jednoduše strhující a hodně povedený thriller.
Pohádky z mechu a kapradí (1968) (seriál)
Nedokážu si představit, kdyby tenhle večerníček mluvil někdo jiný než paní Bohdalová, skvělý večerníček.
VALL-I (2008)
Jeden z dalších povedených animáků, na to že se v něm první půlhodinu vůbec nemluví a při tom je založen na roztomilém příběhu a krátkých dialozích, ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Povedená klasika z dětství.
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Nezapomenutelná klasika z dětství, tady prostě nejde jinak než za 5*.