Recenze (49)
Stalingrad (1993)
Reálné zachycení válečného běsnění a hrůz Bitvy u Stalingradu. Doporučuji shlédnout každému. Skvělý herecké obsazení, perfektní Thomas Kretschmann i Karel Heřmánek.
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Muhammad Nuda Ali, jméno mé.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Ty vole, tohle mě strašilo už od mala a straší mě to do dnes!
První republika (2014) (seriál)
V celku zajímavý seriál, od kterého jsem ale čekal trochu víc. Něco tomu prostě chybí. Je to možná trochu monotematické.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Super seriál, až na poslední dvě série.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Podobná stupidita, jako je Ordinace, nebo Ulice, nebo kolik toho je. Natahovaný příběh o tom, jak Helenka ráno vstala, uvařila si čaj, šla do školy a tam se stalo něco "zajímavého", což se dovíme jak jinak, než v dalším díle. Nesmí chybět typický počet dílů minimálně 20 sérií s 60 epizodami. Navíc tam ještě hraje ten trouba Brzobohatý. Tohle jestli někdo sleduje opravdu rád, tak má buď nervy z ocele, nebo je to Lofas, který má podobné mentální smýšlení. ODPAD!
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Perfektní dokudrama seriál o Easy Company of 101'st Airborne Division.
Prostřeno! (2010) (pořad)
Opět další z pořadů pro "inteligentní a šikovné". Do této soutěže, či jak to nazvat se dostávají lecjaká individua, která vařečku a sporák viděla maximálně na letních prázdninách u babičky na Šumavě. Nemluvě o neznalosti typu: "Tohle je kuřecí? Já myslela, že je to krocan. Ale tak co už, nakrájím to nůžkama." Aby to samozřejmě nebyla tak ohraná pohádka, musí se občas někdy vyvolat nějaká ta hádka. Jedna hvězdička za to, že se tam občas a asi jen čistě náhodou objeví poživatelné jídlo.
Tmavomodrý svět (2001)
Řeknu jen dvě slova. Naprosto dokonalé.