Poslední recenze (5)
Plnou parou vzad! (2002)
Opravdu hodně špatný film. Nezaslouží si ani delší komentář.
Dívka ve vlaku (2016)
Řekla bych, že jsem se na film více těšila než jsem měla. Knížku jsem přečetla za tři dny, ale film jako by trval nekonečně dlouho. Celé se to táhlo, děj ztrácel na kvalitě a nevyznala jsem se v něm pomalu ani po přečtení knížky. Co ale musím hodnotit kladně, tak to jsou herecké výkony a celé je to celkem slušně natočené.
Psí poslání (2017)
Pořád je pro mě každý pejsek Bailey,Bailey, Bailey, Bailey. Já se do toho filmu asi zamilovala a chci ho vidět rozhodně znova. Ti, kteří jsou pejskaři stejně jako já, tak se u filmu rozhodně nenudí a celý příběh prožívají na plné čáře. Je pravda, že jsem sice v polovině filmu začala přemýšlet o čem celý film vlastně je, ale rozhodně mě to nenudilo. Za psího pána rozhodně 5*, jinak to prostě nejde.