Recenze (12)
Za každou cenu (2016)
Z lasky k Texasu plny pocet. Hudba napomaha k atmosfere...
Palm Springs (2020)
Tohle mi stylem moc sedlo, prijemne, chytre, vtipne. Dost jsem se tam videl... :) Dokonce jsem si nekolikrat rikal, ze bych se na to podival znovu. Christin je navic uzasna.
Vivárium (2019)
Velmi podhodnoceny snimek. Sic do horororu to ma daleko, tak ty skromne momenty byly primo uzasne.
Ti, kdo mění svět (2018)
Tak nejak podobne jsme si tim prosel nezavisle sam, takze pro me je to film o zivote.
Donekonečna (2017)
Casem se k hodnoceni filmy vracim, a diky tomu jak se mi udrzel v pameti porad tam prevaluji jeho originalni obsah, tak zvysuju na 5.
Ghostland (2018)
Jasny plny pocet hvezd. Velka radost. Vyborne technicke zpracovani, paradne ladici interier, skvela kostra deje a samozrejme zase prekvapivy zvrat.
Baskin (2015)
Originalni, vyborna hudba, atmosfera, sedlo mi to perfektne.
Into the Forest (2015)
Nebyt posledni sceny, tak by to byly v poradku 4 hvezdy, ale toto bylo prilis!
Čarodějnice (2015)
Plny pocet a to bez pochyb, muj salek kavy. Navic vyborne zvladnuta konstrukce, atmosfera, napeti, nejistota, zaver.
Black Mountain Side (2014)
Vyborne mi film sedl. Sic prvni pule pomalejsi, ale nenudi, snazi se budovat atmosferu. Druha pule se pomalu rozjede a konec vyborny. Do toho vseho vyborna postava a hlas "zla" a vcelku minimalisticke postsynchrony zapadaji do atmosfery prekvapive dobre kamery. Sedlo a davam sice malinko vyssich 5, ale ocenuji prvotinu a atmosferu nad dej a akci.