Recenze (325)
Soudce Dredd (1995)
2* len za kulisy a efekty. 40%
Romeo a Julie na konci listopadu (1971) (TV film)
Dana úžasná ako vždy. 78%
Muž na laně (2015)
Všetko umelé, zelené plátno z toho dýcha v každej minúte. To "divné" umelé svetlo. Naťahovanie scén. Sklamanie. 32%
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Po dlhej dobe zase jeden z dobrých filmov. Perfektná kamera , super zvuk (videné v Imaxe Dolby Atmos), super výkon LdC. Nebudem tu rozoberať a vŕtať sa v scenári , ale ako celok super . Aj pri tej dĺžke som nepozeral na hodinky ako napr pri novom S.W. takže tak... 78%
Knězovy děti (2013)
Výborná komédia. 70%
Gangster Ka (2015)
Slušné. 70%
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
J. J. opäť nesklamal 75%
Sedmero krkavců (2015)
Určite lepšie ako traja bratia. Super Zuzka Bydžovská a krásná slovenská príroda. Inak ostatní herci katastrofa. Videné v českej verzii. 60%
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Pre mňa lepšie ako SPECTRE. 72%
Rychle a zběsile 7 (2015)
u mňa veľmi slabá 3ka. Odfláknuté digi efekty, až prehnane divná akcia, nesmrteľní herci, a samozrejme všetko na konci rozbúrané. Táto "séria" mala skončiť po druhom diely, tak ako napr. Pán prsteňov po "Návrate kráľa". Toto už je bezbožné žmýkanie jednej značky. 50%