Recenze (323)
Grandhotel Budapešť (2014)
Tento film som dlho ignoroval. Po zhliadnutí Psieho ostrova a zistení, že rovnaký režisér má na "svedomí" aj tento film, som sa odhodlal a pustil si ho. Neľutujem, humor, vizuál (pripomínajúci "naše" staré Zemanovské filmy) a herecké obsadenie ma dostal. 80%
Dukla 61 (2018) (TV film)
Až na nesympatických dvoch hlavných mladých hercov je to celkom fajn.50%
Black Panther (2018)
Wtf blbosť, bez humoru, kopa chýb, slabé efekty. Neviem ako Vám, ale mne väčšina postáv pripadala rovnaká. Za mňa 16%, zbytočný film...
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Nebyť tých cudzích "hercov" bolo by moje hodnotenie lepšie. Ale úprimne "vykony" Heleny a jej otca sú mierne povedané otrasné.50%
Psí ostrov (2018)
Neskutočne do najmenších detailov animovaný, milý, dojemný a pútavý príbeh o priateľstve, oddanosti, a špinavosti ako zneužiť politiku k vlastných prospechom ... mimo to všetko mi tento film otvoril cestu k W.A. a jeho skvelým filmom. 90%
Okres na severu (1981) (seriál)
Asi najdebilnejsie postavy celého seriálu sú Platenikova žena a dcéra. Môjho obľúbeného herca Zahajského mi je až ľúto v čom všetkom musel hrať. 16%
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Prvý x som tento film videl celkom nedávno a musím povedať, že klobúk dole. Nezabudnuteľné postavy typu, Billy, indián, vrchná sestra a spol . U mňa 80%.
Osvícení (1980)
Až na nesympatickú hlavnú hrdinku, tak obstojný film. Možno vidieť to v tom roku +- 1980 tak tomu dám viac, ale asi sme už zhýčkaní a nič nás len tak nevystraší. U mňa 55%.
Nine Meals from Chaos (2018)
Dosť brutálny film. 50%
Temný rytíř (2008)
Myslím že túto verziu netopierieho muža už nič tak ľahko neprekoná. Nolan je jednoducho Pán režisér ....82%