Recenze (323)
Špióni v převleku (2019)
Celkom vydarený a zábavný animák. Bez toho aby som vedel kto hlavné postavy "hrá" som si tipol a na konci potvrdil. Je to vtipný a rýchli spy-animák. Za mňa 80%.
Bitva u Midway (2019)
Ďalší propagandistický film pre amíkov. 33%
Ježek Sonic (2020)
Nebyť neskutočne trápneho a otravného Keryho tak je to celkom fajn film. Sonik po úpravách vyzerá presne ako som si ho pamätal z detstva :) za mňa 60%.
Králíček Jojo (2019)
Po dlhom čase opäť film v ktorom je humor, dojatie, skvelí herci, a hlavne jedinečný pohľad na hrôzu vojny a fanatizmu očami 10,5 ročného chlapca. Za mňa 95%.
Terminátor: Temný osud (2019)
Nebyť toho precpávania žien do hlavných postáv, celkom dobrý pokračovateľ T2. Akčné, vtipné a hlavne nenudí. Za mňa 80%.
Zelená kniha (2018)
Príjemný film, trochu mi pripomínal tak obrátených Nedotknutelných.81%
Hledá se Yetti (2019)
Celkom vtipná dobre animovaná dobrodružná rozprávka. 70%
Venkovský učitel (2008)
... nemůžeš bejt sám, samota je hrozná ...
Avengers: Endgame (2019)
Dostal som presne to čo som chcel. Scenáristicky zaujímavé, aj keď nejaké výhrady by sa našli.82%
Rapl - Dobro došli! (2019) (epizoda)
Najhorší diel tejto série. Škoda no.