Recenze (143)
Specialisté (2017) (seriál)
nadprůměrný serial - bez řečí !
Želary (2003)
mizernej film s vyzáblou nehezkou Aňou.
Provaz a kolt (1969)
naprostý odpad, skvěle zapadla v dabingu kravka Issová ještě chyběl skřet Mádl.
Tři mušketýři (1993)
naprostý odpad !
Zmizelá (2014)
Ano hybrid kriminálky, nevýrazný Affleck, demonstrace síly médií (hloupí amíci) třetí hvězdičku jsem přidal za brilantní výkon Rosamund Pike.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
neskutečně prostoduchá sračka.
J. Edgar (2011)
pro mne film roku.
96 hodin (2008)
neskutečně naivní a hloupé. Bourne je veledílo proti této kravině. Kde to probůh vzalo 86%?
Plamen a Citron (2008)
Charakteristika němců nebyla dobře vykreslena, Abwehr a Gestapo nebyli žádní jelimani aby dopustili nechat hodovat celou tlupu odbojářů v hospodě a vymýšlet svoje akce.. právě tak rusovlasý Plamen by s tou zrzavou palicí dlouho na svobodě nepobyl - opět tendence dělat z němců blbce a to ať už jde o Dány nebo Amíky.
Francouzská spojka (1971)
velmi dobrý film, bohužel ve formátu blu-ray neskutečně špatná obrazová kvalita.