Recenze (63)
Napoleon (2023)
První polovina filmu bída, druhá lepší. Napoleon vykreslen jako vlastně naprostý naivní idiot. Jeho vítězství bagatelizované a prohry naopak zdůrazněné, moc nechápu co tím filmem autor chtěl vlastně říct? Extended cut snad bude dávat větší smysl, protože zasáh střihačů pro únosnou délku filmu byl hodně znát.
Louskáček a čtyři říše (2018)
Jedno z těch horších zpracování, samozřejmě ve woke podání.
Barbie (2023)
Ryan Gosling a patriarchat plnej koni je muj zivotni sen
L. A. - Přísně tajné (1997)
Upřímně jsem od toho teda čekal o dost víc
BANGER. (2022)
Jediný co oceňuju je kvalita za předpokladu, že to bylo točený na iPhone, jinak bída.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Neskutečná nuda, nebejt Mikkelsena a Hoolbrooka tak snad odejdu v půlce filmu
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Overrated, GoG si zasloužily lepší konec, možná nejhorší díl z celý trilogie.
Black Adam (2022)
Tuctový ale vlastně docela dobrý, ale na tom CGI teda DC musí zamakat, protože v tomhle je Marvel na roky před nima.
X (2022)
Oblíbený film Matyáše Vlčka kvůli sex scéně s Jennou Ortegou. Kromě toho ale nechápu jak první polovina bez vraždění může u slasheru bejt o tolik lepší, než ta ve který se konečně vraždí, asi kvůli tomu pornu. Ovšem kamera a soundtrack skvělej, nápad taky dobrej ale celkový zpracování nevim no.
Predátor: Kořist (2022)
Absolutní stupidita a pomatenci co tomu dávají dobrý hodnocení jen kvůli tomu, že na plátně vidí Predátora jsou asi ty samý lidi, který každýmu remaku dávají 5 hvězd byť je to sebevětší sračka.