Poslední recenze (31)
Stopy spravedlnosti (2017)
Rád bych dal 5/5, ale to nejde. (spoiler alert!) Postava Quana je úplně zbytečná, protože by to dopadlo stejně i bez něj. Sledovat Jackieho prvních cca 15 minut je zvláštní. Takový stařík, který rád chodí a udrží stolici, natož odpálí bombu na hajzlu a je plný elánu. Na druhou stranu musím vyzdvihnout Jackieho.. proslavil se jako akční komik a ve stáří je to je to výborný dramatický herec, navíc irský přízvuk ve filmu je opravdu zajímavý a vítaný. Celkově to působí jako slušné drama na večer.
Nebezpečná laskavost (2018)
Na film jsem se moc těšil a první polovina filmu splnila očekávání, ale postupně tomu docházel dech. Přerod Stephanie z naivní hyperaktivní matky na Sherlocka Holmese mi moc neseděl. Samotný konec byla jedná velká katastrofa. Celkově vzato je to průměrný film, který na začátku navnadí a ke konci už jen vypnout mozek - autopilot vás dovede ke zdárnému konci.
Pátrání (2018)
Zajímavé a originální. Musím souhlasit s Drake31 a tento film opravdu patří mezi to nejlepší, co jsem letos v kinech viděl. Vadí mi jen snad to, že by to mohlo být považováno za poučný snímek o nástrahách sociálních sítí. Chci říct, že pokud jsme se jako společnost dostali tak nízko, abychom potřebovali filmy o tom, že lidi na internetu lžou, tak je to dost špatný.
Poslední deníček (2)
WarCraft
Před pár týdny jsem načal velké téma WarCraftu, je to pro všechny co se buďto na film těší a o samotném WarCraftu toho moc nevědí nebo o něm vůbec nic neví. Vzhledem k práci nemám moc volného času a chuťě, takže prosím o trpělivost a nebojte, před uvedením filmu do kina toto téma bude dokončeno ;)