Recenze (664)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Šílený film, pořádný odvaz.
Dredd (2012)
Dredd je přímočarý, efektní, prostě cool. Podívaná na plný koule.
Ghoul (2015)
Malý český film, který může udělat díru do světa. Nepřináší nic nového, co by fanoušek hororů neviděl, ale i přesto je to funkční a strašidelné. Nápad natočení dokumentu ve spojení s masovým vrahem byl dobrý tah a ta skupinka nadšenců na to jen tak nezapomněla :).
Annabelle (2014)
Pro mne velmi příjemná lekačka.Už jsem dost podobných filmů viděl,ale když jsem si to pustil v noci,sluchátka v uších,tak nervozita u mne dost stoupala.Taková lekačka,co pobaví.
Chcete být milionářem? (2000) (pořad)
Vladimír Čech byla legenda, Ti další jen odpad...
Jak básníkům chutná život (1987)
Píšťalko,pusinku...
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Návrat parádní dvojky po dvaceti letech.Je pravdou že grimasy Jima už jsou tak trochu okoukané,ale já se královsky bavil a ze srdce zasmál.
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
Výborný David Švehlík, ale čím víc se seriál blíží do finále, tak tím je to větší blbost. Tohle píši po shlédnutí předposledního dílů. Série druhá v podobném duchu i kvalitě... Ale opět výborný David Švehlík.
Až po uši (2014) (seriál)
Řeší se vztahy, lidské osudy a je to český seriál? Neuvěřitelné, ale stojí za to. A to je od Hřebejka...
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Dokonalé bojové umění hlavního hrdiny a úsměvný jako vždy.