Poslední recenze (6)
Cena moci (2015)
priemerné,alebo podpriemerné?v každom prípade iba na jedno použitie...41%,aj tolen preto,že connie nielsen,mám celkom rád..
Derrick (1974) (seriál)
V detstve som mal tento seriál,celkom rád z velkej časti preto,že v Ceskoslovenskej televízii,toho vela na výber nebolo...Po dlhých rokoch,som si pozrel znova asi 50.častí a nudný inšpektor Derrick,už dnes asi nikoho nenadchne.V konkurencii dnešných kriminálok,sa proste stráca,jak para nad hrncom...-33%.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Moja jednička na poli seriálov a tak to pravdepodobne zostane navždy..Už od prvej scény,kde Walter pobehuje v slipách s pistolou,som si ten seriál zamiloval a všetkých 62.dielov,som si vyslovene užíval.Z Waltra,učitel chémie sa po zistení,že trpí rakovinou,stáva niekto uplne iný..Spolu s Jessim(bývalým žiakom),začne vyrábat a distribuovat,vysoko kvalitný drogový produkt,ktorý mu síce prináša kopec penazí,ale ešte vačšie množstvo problémov,ktoré musí pernamentne riešit.Walter sa začína pozvolna menit,je otrlejší,chladnokrvnejší,získava si rešpekt v podsvetí a v rebríčku raketovo stupa.Manželka a syn ho pomaly nespoznávaju,ale waltovi to dávno neprekáža.Prestáva rozlišovat rozdiel medzi klamstvom a pravdou,medzi dobrom a zlom.