Recenze (424)
Prometheus (2012)
Bylo by to super, mít to pointu...
Bod obnovy (2023)
Tohle je snad první české sci-fi bez nadsázky, které bez nadsázky lze brát jako první české sci-fi bez nadsázky. Jsem za to moc rád.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nemít Pinkman pořád tak super trika, horko těžko jsem se prokousal první řadou. Pak se ovšem vozíček přehoupne přes obzor a rozjede se sešup, že jsem na chvíli i přestal sledovat Jessieho garderóbu. Vážně vycizelované postavy, příběh, děj a především se laťka s dějem zvedá. A trika jsou furt fajn...
Památkáři (2014)
Trochu moc pohádkové dílo
Ještěr (2023)
Jako dobrý, pořád dobrý, až do konce se to táhne jako týden před výplatou, ale má to drajv. A pak tomu v posledních deseti minutách spadne řetěz, všechno je hned hotovo, uzavřeno, titulky. Jako by došel catering a všichni začali spěchat domů. Velká škoda.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Osvěžující. V záplavě těch blikajících superhrdinů to je úplně jiný žák, z úplně jiné třídy. Palec nahoru. Už jsem nedoufal že se točí filmy, tohoto střihu, s duší.
Špinavý prachy (2014)
Hardy tady hraje, jakoby nebyl rozčarován jen ze světa a lidí kolem, ale jako by byl rozčarován i z natáčení toho rozčarování samotného. 😎
Milé dítě (2023) (seriál)
Tak tady si scenárista hodně zablbnul. Smekám. 🤘
Planeta opic (1968)
Soror na Zemi
Přání k narozeninám (2022)
Jako taškařice s nadsázkou dobrý. Do letního kina, kdy forma vítězí nad obsahem, dokonce super. Ale jinak nic víc. Bohužel. Zase. I když, na druhou stranu, kdo by chtěl v letním kině sledovat třeba Lidice, že.