Poslední recenze (132)
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
ďalší dôkaz, že dvojka je len výnimočne lepšia ako predchádzajúci diel...takže táto tiež nie je. Ryan bol zjavne unavený a občas som mal pocit, že sa ráno na placi pýtal : točíme red notice alebo zabijáka 2 ? kto si chce spríjemniť daždivé popoludnie filmom, tak nech sa páči. akčná oddychovka s natrieskaným hviezdnym obsadením (46+). a áno ten černoch, ktorý hrá v každom akčnom filme tam je tiež...
Devadesátky (2022) (seriál)
Ako výsledok práce nie komerčnej televízie a s takým rozpočtom, výborné. Ja osobne nepoznám jeden dobrý seriál, ktorý by natočila JOJ alebo Markíza. STV ma príjemne prekvapila dokumentom Mafiáni a toto bolo o level ďalej. pre mňa zväčša nové herecké tváre (asi málo kukám ČT :o) ). Malo to síce momenty kde stopáž značne unavila tempo príbehu, ale kto už je dokonalý ? Devaťdesiate roky boli IN, nielen filmom a hudbou ale aj kovbojskom, ktoré sa prehnalo cez Československo. Seriál je motivovaný skutočnými kriminálnymi prípadmi, ktoré toto obdobie charakterizovali, o to viac to vnáša pocit reality dní 90tych rokov.
Smrt na Nilu (2022)
kennethe kennethe....toľkokrát sa ide s džbánom pre vody až sa rozbije....najvyšší čas dať agáthke pokoj (rozumej nie izbu ale kľud). express ma bavil, toto som musel miestami ...vydržať. námet nesklamal, výroba a herci už trochu viac. pre fanúšikov christie takme povinná jazda, určite nie najhoršie spracovaný námet, ale vravíme my východniari.....chýbala tomu ŠČAVA