Recenze (421)
Terminator Salvation (2009)
Novy Terminator me naplnil spoustou rozpacitych pocitu. Na strane jedne ma pomerne hezky vizual - postapokalypticky svet me taky uspokojoval a spad jaky to ma, vas nenecha ani chvili vydechnout. Na strane druhe je totalne spackany scenar, ktery je plny nelogickych kixu a jednani postav a nezachrani to ani spousta odkazu na T2(ktere me nekdy prisly az zbytecne). Takze pokud si chcete dat nadprumerne sci-fi tak vas Salvation uspokoji, ale jako ''Terminator - Die Hard Fan'' budete mit, rekl bych spoustu vyhrad.
Chrám Shaolinu (1976)
Tak na tomhle jsem vyrostl .
Gorillaz: Live in Manchester (2006) (koncert)
Genialni
Pipi Dlouhá punčocha (1969) (seriál)
Jak to zde jiz zminovalo nekolik uzivatelu ..pipi jsem v mladi zaregistroval ale neuveritelne me lezla na nervy svymi rozumy :-) 2* za nektere vylomeniny....
Čekání na zázrak (2009)
To co jsem nedostal ve Winged Creatures (kde rovnez hreje Forest Whitaker) se o neco lepe povedlo tomuto snimku. Oba spojuje, ze vynikaji zajimavym obsazenim a obsahem - drama nekolika lidi, jejichz zivoty se nekde protnou. Narozdil od WC toto bylo o neco silnejsi a skoda trosku toho konce, ale sledoval jsem to v zajimavem rozpolozeni a celkem me to sedlo. Dalsim plusem byla pomerne slusna hudba. 3,5*
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
jednu za cesky pokus o animovavy film, ktery se nemuze merit s cizi tvorbou, mimo jine dost zmatecni slepenec vsech moznych povesti...nedoukoukal jsem po pulce jsem pokojne usnul a myslim ze to dokoukavat ani nebudu :-))
Suzanne (1996)
Nechapu tolik odpadu u tohodle snimku... shlednl jsem to po 10-12 letech a nenudil jsem se. Dokonce jsme s pritelkyni dosli nazoru, ze Vejmelkova celkem zavalela, a ze snimku je citit ze reziser a scenarista Dusan Rapos neco ''malo'' vedel o tom o cem tocil. Par minusu a vylozenych ''boků'' a brutalních prestrelu se samozrejme najde, ale i tak si myslim, ze stoji za to jej zhlednout. 50%
Panika ve vzduchu (2002)
Jeste ze jsem znacnou cast tohoto dila stravil prijemnou chvilkou s pritelkyni... poslednich 40 minut me bohate stacilo k totalnimu znechuceni
Spirit (2008)
koukal jsme na to na 3x a nakonec ani nedokoukal ....zklamani roku
Vítejte v KLDR! (2008)
Ja osobne sem byl s dokumentem velice spokojen a jako dalsi plus beru, ze jsem absolvoval debatu s tvurci, kteri nam osvetlili dalsi udalosti, ci veci co se nevesly. Zpocatku jsem pristupoval k filmu se znacnou skepsi, aneb co extra muzou natocit v zemi kde clovek neudela ani krok sam, aby nebyl pod dohledem. Pocatecni obavy se rozplynuly po te co jsem zjistil, ze staci pohled bezneho pozorovatele a z toho si utvorit castecny obrazek o situaci, kterou je KLDR zmitana. A defakto ikdyz cely zajezd byl tezce zinscenovan korejskou stranou o to zajimavejsi bylo jake nahody nasi expedici potkavaly a desive kolik lidi bylo zapojeno do toho aby se ceska skupina nahodou nedostala jinam nez po presne vytycene trase. Celkove jsem byl spokojen a pokud nekomu vadily cechackovske komentare ucastniku zajedu, tak pokud je vypusti, stale zde nalezne spousta momentu, ktere stalo za to videt a popremyslet si o nich.