Recenze (170)
Ženy v běhu (2019)
Na český film docela v pohodě. Vrchol kinematografie to samozřejmě není, ale po českých kinech kolují i větší odpady. Párkrát jsem se i zasmála.
Kořist (2019)
Kvůli nízkému hodnocení jsem filmu Kořist moc nadějí nedávala. Celkový dojem z filmu mám ale velmi kladný. Akčnost byla dostatečná a vděčnost, že žijete v klidné zemi bez živelných katastrov a aligátorů v řekách, mnou prostupovala v průběhu celého filmu. Jediné, co si myslím že trochu nesedí, je extrémní agresivnost aligátorů, která by se podle mě reálně v takové míře neprojevovala.
Easy (2016) (seriál)
První dvě série jsou úplně skvělá oddychovka, u které nemusíte přemýšlet a v mnohých situacích se určitě najdete.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Trochu úmorné čekání na konec. Alkoholik nejsem, ani v okruhu blízkých žádného neznám, a asi proto nedokážu tolik ocenit ve filmu to, co jiní třeba ano. Pro běžného diváka, který s danou tématikou nemá zkušenosti, je to jen dost dlouhý a nudný snímek, kde se celou dobu čeká, kdy se konečně něco stane.
Jsem matka (2019)
Mám pocit, že je dost indivudální, zda Vám tenhle film sedne. Já byla zrovna ten, koho ten zvláštní příběh hned oslovil. Opět se zde objevilo matení diváka, kdy člověk nevěděl, zda věřit robotické matce nebo nově příchozí ženě zvenčí. Zakončení byl lehký bizár, ale i tak jsem se celkem bavila.
Na doraz (2017)
Film Na doraz má všechno, co jsem od něj očekávala. Tentokrát mě nezklamal ani konec, což u filmů s podobnou tématikou bývá vždy bodem úrazu. Konečně se i po dopadení pachatele a objasnění příběhu věnovalo alespoň pár minut uspokojivému zakončení.
Le Mans '66 (2019)
I pokud nevíte nic o závodních autech a závod Le Mans Vám nic neříká, stejně budete film milovat. Silný životní příběh o tom, jaké to je opravdu se pro něco nadchnout a dotáhnout svůj cíl do konce.
Trhlina (2019)
Prosím, může mi tu šílenost někdo alespoň zčásti vysvětlit?
Střihoruký Edward (1990)
Stará klasika :) Nejvíc mě fascinuje vesnička/městečko s barevnými domky, kde ráno všichni muži odjíždí ve stejnou hodinu do práce a ženy po telefonu pomlouvají jedna druhou. Film má svoje jedinečné kouzlo.
Tmavomodrý svět (2001)
Krásný a zároveň smutný film. Téma válečného letectva protkané jednotlivými příběhy o lásce - hodně emotivní dílo.