Recenze (140)
Poslední závod (2022)
Ale Oldřich Kaiser a Vladimír Javorský ve svých rolích výborní.
Sly (2023)
Slyi, proč jsem z tvého dokumentu takový nijaký?
Na vlnách Jadranu (2023) (seriál)
Hele lidi, opravdu si dávejte bacha na ty řízky. Pátý den už jsou fakt jetý.
Modelář (2020)
Wtf?!
Invalida (2023)
Slovenská produkce překvapila!
Manželé z roku II (1971)
Naprosto bláznivá cesta za rozvodem v prostředí probíhající šílené francouzské revoluce. Belmondo skvělý, Marléne překrásná, co víc si přát. Pro mne jeden z nejlepších Belmondových filmů. Viděl jsem x-krát a už se těším na příští reprízu.
Arnold (2023) (seriál)
Tomu říkám "Být ve správný čas, na správném místě." Respekt! Skvělý dokument. Jsem zvědavý, co na to Sly.
Přání Ježíškovi (2021)
6%
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Takže resumé mé oblíbenosti jednotlivých filmů: 3,1,2,5,4
Lukas (2018)
JCVD po dlouhé době překvapil. Silné tři hvězdy.