Recenze (118)
Před půlnocí (2013)
3 a 1/2
Iracionální muž (2015)
3 a 1/2 pacičky. Pár postřehů: Woodyho obsese vraždou mě začíná děsit, stejně jako x-tá a tentokrát, stejně jako v případě Casandřina snu, méně povedená variace na Zločin a trest. Na to, že se jednalo o profesora filozofie, bych té filozofie ve filmu snesl klidně i více. Závěrečná pointa filmu jak z povídkového cyklu "Alfred Hitchcock uvádí", motiv prstenu v Match Pointu měl sílu, až mrazilo v zádech, motiv baterky v Iracionálním muži nutká spíše k pousmání. Z dvouhodinového dramatu v posledních deseti minutách zábavnou komedii neuděláš, i když pár zábavných momentů by tu bylo. Jinak skvělé herecké výkony, atmosféra i pěkná odvolávka na Felliniho v nočním lunaparku a bludišti zrcadel. Woody budu se těšit na léto 2016!
Sedm žen Alfonse Karáska (1967) (TV film)
3.75
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
3.75
Causa Králík (1979)
3.5
Pod kůží (2013)
3.5
Máme papeže! (2011)
3.75
Vězení (1949)
3.75
Hollywood v koncích (2002)
3.75, naprostý souhlas s POMO
Králova řeč (2010)
3.75