Recenze (1 460)
1890 (2017) (seriál)
Celkem slušně natočený výpravný historicko-detektivní seriál. Celkově dávám 4 - 5 * a 65-70 % .(3.4.2018)
Der Lebensborn - Pramen života (2000)
Hodnocení : 5 * a 82 % . Vynikající byli hlavně M. Hilmerová, V. Cibulková a K. Dobrý .
Vzteklina - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Velice dobře se to rozvíjí : 5 * a 78 % .
Ve jménu vlasti - Falešný záblesk (2015) (epizoda)
Vynikající zakončení 5.série : 5 * a 85 % .
Definice lásky (2012) (TV film)
Ucházející oddechovka : 3 * a 53 % , celkem dobří - N.Lichý a B.Poláková. Část se natáčela v Náměšti n/Oslavou. Zajímavý komentář - VIZ : Marsik .
Maigret - Maigret a případ mrtvého muže (2016) (epizoda)
Vynikající (stejně jako předchozí Maigret klade past) : 5 * a 82 % .
Dabing Street - Studio B (2018) (epizoda)
Výborný byl M.Krobot. Celkově : 5 * a 82 % .
Vzteklina - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Zdánlivě nenápadný rozjezd, skrývající šokující události a prapodivné figurky, žijící na "idylické" pošumavské vesnici... : 5 * a 82 % . Jsem zvědavý na 2. díl.
Cirkus Bukowsky - Série 2 (2014) (série)
Hodnocení 2. série : 5 * a 82 - 89 % .
Cirkus Bukowsky - Série 1 (2013) (série)
Hodnocení 1. série : 5 * a 80 - 86 % .