Recenze (1 449)
Americký sniper (2014)
Vynikající : 5 * a 86 % . C. Eastwood umí režírovat špičkové filmy i po osmdesátce .... .
Mrazík (1964)
Silně přeceňovaná ruská kostýmní pohádka z r. 1964 . Nebýt vynikajícího dabingu (hlavně F. Filipovský) , tak už je dávno zapomenutá ... . Takže : 2 - 2,5 hvězdy a 40 % .
Prezident Blaník (2018)
Výborná politická satira, i když s několika hluchými místy. Přesto dávám 5 * a 85 % .
Nejtemnější hodina (2017)
Famózní - herecký koncert G.Oldmana a K.S. Thomasové : 5 * a 89 % .
Gravitace (2013)
Famózní sci-fi : 5 * a 89 % . Zase se na ně rád podívám .... .
Na hraně zítřka (2014)
Vynikající sci-fi : 5 * a 88 % .
Stůj, nebo se netrefím! (1997)
Vynikající crazy komedie z konce 2.světové války : 5 * 78 % . Viděl jsem ji před několika lety a zase se na ni rád podívám . Přebarvený černošský pilot (satirická narážka na M.Jacksona) nemá chybu ... .
Václav (2007)
Tenhle film ujde - 3 * a 60 % (kvůli I.Trojanovi .... .
Dabing Street - Vulgarismy (2018) (epizoda)
M.Krobot (režisér Janda) byl fakt "jedlej" . Takže : 5 * a 84 % .
Vydrýsek (2002) (seriál)
Večerníčky V.Chaloupka o zvířatech jsou jedny z nejhezčích : 5 * a 80 % .