Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Nejlepší fantasy, nejlepší zpracování příběhu dobra proti zlu, nejlepší start trilogie, kult!
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Film vlastně nemá ani začátek ani konec a stejně funguje. Jackson tím pro mě dokázal nehoráznou zručnost. Pro hodně lidí nejslabší díl, ale pro mě srovnatelný s jedničkou, protože Helmův žleb, Rohan a všechny postavy s ním spojené, Glum a parádní bitvy.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Zakončení jedné z nejkultovnějších sérií. Dokonalost!
Spider-Man 2 (2004)
Jedna z nejlepších komiksovek, stejně kvalitní jako jednička, akorát s lepším záporákem a promakanějšími efekty. Hlavně je to asi první komiksovka, která mě absolutně strhla a započla mou komiksovou mánii (nehledě na to, že spolu s X-meny započla mánii všude).
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Společně s pětkou prostě nejlepší Potterovka, která funguje jako poutavé fantasy i sama o sobě, protože na to má dostatečně poutavou výpravu a atmosféru.
Logan: Wolverine (2017)
Když jsem poprvé četl o tom, že poslední Jackmanův zářez jako Wolverine bude režírovat Mangold, byl jsem hodně skeptický, protože Wolverine byl prostě průměr s pár dobrýma akčníma scénama, ale že mě Logan takhle odpálí, by mě ani ve snu nenapadlo. Skvělý děj s westernovou atmosférou, herci do toho dávají všechno a mladá Dafne je teda rozhodně objev roku! Lepší rozloučení jsme si nemohli ani přát, prostě konec éry.