Recenze (1 276)
Berlínské spiknutí (2006)
50%. Noir film z dnešní doby působí velmi zvláštně, ale přecejen moc to nenadchlo. Blanchet i Cloony si myslím zahráli dobře, dokonce se jim místy podařilo napodobit herecký styl té doby, ale prostě tento typ filmu nemůže dnes uspět, aspoň u mě. Trošku moc překombinované.
Bohové a monstra (1998)
Vcelku zajímavý film, herecky zvládnutý. Jako životopis je to slabší, protože zabírá pouze velmi krátké období sklonku života režiséra. Film se opět zaobírá homosexualitou, ale i přátelstvím, stářím a smrtí. Jak se ovlivňují mládí a stáří, hetero a homo, to vše mezi tahouny tohoto filmu. Ale byly místa bez tempa, proto hvězdu dolů.
Nepříjemná pravda (2006)
4* za to, že přednesená fakta nemám ověřené. Jinak je to velmi přesvědčivé a jsem na straně Ala gora i když ani on nebude bez chyby, což se objevilo po vydní tohoto dokumentu. Nicméně zastávám názor, aby Náš prezident Já narcis I. vytáhnul hlavu z prdele. Naše země na tom opravdu není dobře a je nyjvyšší čas, aby si ti nejvyšší v největších sátech, ale i jinde, uvědomili, že je již po 12. A samozřejmě začněme u sebe. Následky jsme pocítili i letos, kdy se u nás objevila novinka a to bleskové povodně. Dobře Ale, ale od tohoto filmu nebylo o tobě moc slyšet.
Aaltra (2004)
Masakr černá komedie, kde se málo mluví, ale vozíky lítají a jezdí co jim vzorek stačí. Minimalistická komedie tahající věci do absolutna. Jedno ponaučení jsem si vzal, nikdy nepomáhej vozíčkářům, ukradnou ti i motorku před očima :D Parádní nezávislá černá zábava, kde na jednoznačné načrtnutí charakteru hlavní dvojice stačí snad minuta filmu. 92%
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Hodně jiný a zajímavý film. Pomalu plynoucí, zakládající si na obrazech. Mám pocit, že to je natočený komiks nebo by z toho komiks mohl být. Minimální mluva jednoznačně směřuje na zaměření se na obrazy a výjevy nad, kterými se musí přemýšlet. Ve filmu je i spousta ponaučení a zajímavé metody jak odnaučit věci zlé, které nás v průběhu života mohou stihnout nebo které jsme udělali.
Opilí slávou (2006)
Klasika. Úchylný Buscemi s černými vlasy zase rozjíždí svoje ksichty. Bavil jsem se docela dobře. Pěkný pohled do myšlení lidí v top šoubyznysu. Hereček, zpěvaček, herců a veškeré špíny okolo, kteří se na nich živí. Herecky dobře zvládnuto, hlavně můj oblíbený Buscemi pod DiCilliem šlape. Každopádně film pro Nikonisty :)
Nabitá zbraň 1 (1993)
Těch 70% to je. Klasická pomatená komedia založená na přehnaných a nereálných situacích, parodující známé krimi velkofilmy. Pobaví dost, ale například na Bláznivou střelu atd. to nemá.
Ztracené město (2005)
Kubánská Salsa se nese celým filmem i když někoho vraždí. Perfektní pohled na přelom v kubánské historii Batista/Fidel. Jak to cítili někteří lidé, co se dělo atd. Bohužel to bylo podobné jako v každé jiné zemi, kde banda měkomozků zaváděla komunizmus. Nádherná scéna byla atentát na Batistu, skvělá hudba, kamera, střih, mělo to šťávu. Navíc Bill Murray je fakt magor :)
Devět královen (2000)
Na film jsem se těšil, ale nic moc. Docela dost jsem se nudil. Jeden ze slabších podrazáckých filmů. Prostředí a reálie Argentiny nebyly vubec využité, což si myslím mohlo film hodně ozvláštnit. Celý film je vykonstruovaný, náhodně by to mohlo být, ale bez toho závěru. Slabých 50%. Bohužel ani herecky nenadchlo. Film měl být postaven na scénáří, ale bohužel zrovna scénář je nejslabší součást tohohle filmu.
Chci se líbit (2005)
Mnohem lepší a inteligentnější než Sex ve městě. Ale přecejenom jsem chlap a moje hodnocení tak může být zkreslené. Koukat se na to dá.