Recenze (183)
Karavan smrti (2018)
Upřímně nechápu lidi, kteří bydlí v karavanu. Připadá mi to zvláštní. Možná je to tím, že jsem nikdy v žádném karavanu nebyla. A po shlédnutí tohoto filmu už asi ani o návštěvu nějakého karavanu nestojím.
Kniha křtěná krví (2010)
Dlouho jsem váhala, jestli dám odpad nebo nějaký hvězdy... Nakonec teda jedna, ale to asi jen pro to, že hlavní hrdinka byla docela hezká a moc se mi líbilo, jak chodila oblečená.. Toť asi vše
Kristy (2014)
Tak tohle není jen tak nějakej horor, tohle je Horor s velkym H! Bylo to tak dobrý, že snad ani nemá cenu to nějak rozvádět.. :-)
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
Jeden z nejlepších zvířecích hororů. Film je takovej, jak to napsat, od začátku poutavej. Prostě to není jeden z těch, u kterých si po pár minutách říkáte "Ježiši! Co jsem si to pustila??". Naopak, už první minuty mě přitáhly a já sledovala celou dobu, jak to bude. Konec v díře pod stromem nebo kde to vlastně bylo mě teda moc nebavil, ale jinak paráda.
Kvaska (2007)
Asi je to dobrý, ale vidět znova to nemusím.
Ledová smrt (2006)
Film krásně zapadá to svý kategorie. Je to takovej ten typockej slasher horor s docela předvídatelnym dějem. V poslední době jsem viděla několik 'severskejch' filmů a tenhle měl ze všech nejsympatičtější herce a herečky. To se cení. No a pak taky oceňuji hudbu, která film doprovázela, ta bxla taky skvělá.
Loupež ve velkém stylu (2017)
Povedená komedie o třech obyčejnejch důchodcích, kteří se rozhodnou vyloupit banku. Celý to bylo tak dokonale poskládaný a věrohodně zahraný, že jsem na to koukala celou dobu s otevřenou pusou a když to po 96 minutách skončilo, tak jsem si říkala PROČ???
Lovci myšlenek (2004)
Dokonalý...
Lucy (2014)
Tohle je ten film, u kterýho po první minutě víte, že to bude dokonalý...
Mafiánovi (2013)
Tohle je KURVA dobrej film!!!!