Poslední recenze (4)
Duchové Marsu (2001)
becko... zacatek byl solidni, ale skoda pak dalsiho vyvoje, ale Desolation Williams byl dobry...
Torque: Ohnivá kola (2004)
Jedna hvezda ale jenom za Ice Cube... jinak zivacka...
Space Battleship Yamato (2010)
moc pekne zpracovany japonsky film, jen skoda ze se do nasich kin a televizi tezko dostane... ikdyz spousta lidi obvinuje film z vykradani BSG tak originalni anime Space Battleship Yamato je starsi nez BSG, sice jen o kousek ale je starsi :)