Recenze (100)
Policajt ze sámošky (2009)
si viem predstavit ako vznikol tento film.. "musime splnit statistiky, nevadi ze nemame co tocit, hlavne je ze nieco natocime.kto dlho nehral?" a uz to slo.. zlatanina len aby bolo..
Protivný svůdný holky (2008)
tento film si zasluzi 1 miesto v 200 najhorsich filmoch. jednoznacne kraluje
Slepá hrůza (2001) (TV film)
tri krat som na to pozrela a tri krat som tam videla mikrofon.. to niekto vypustil v roku 2001??
Max Payne (2008)
za efekty tie su naozaj prepracovane..
Rebelka (2006)
nepytajte sa ma preco sa mi to paci.. nevysvetlim vam to, proste je to uzasne..
Bratz (2007)
okrem inych hereciek nevidim rozdiel medzi tymto brakom a Cheetah girl.. rovnaky brak.. a tiez ma niekolko pokracovani..
Ona, jedině ona (1996)
nuda.. jedine herecke obsadenie je zaujimave.. ale len na papieri
Vdáš se, a basta! (2007)
no co mam rada taketo filmy... citujem z imdb nejake uzivatela "Its just fun.."
Kletba bratří Grimmů (2005)
davat tento des (krajsie to nazvat neviem) na prvy sviatok vianocny pred 22 vecer je ten najvacsi zlocin.. a film.. ten ani nekomentujem, hodnotenie hovori za vsetko
Sesterstvo putovních kalhot 2 (2008)
nerozmyslala som na nim ked som ho pozerala, na to ani nie je urceny, proste som sledovala pribeh a snivala ze by som chcela tiez nieco podobne v skutocnosti zazit... myslim to ake su kamaratky a verit ze kazdy clovek moze mat niekoho pri sebe aby nebol sam.. a dava mi to pocit pokoja a ze vsetko je tak ako ma