Recenze (158)
Zrodila se hvězda (2018)
Posledních 20 minut, od rozhovoru s managerem, bylo pro mne jednoznačně nejsilnější pasáží filmu, která se to nejvyšší hodnocení zaslouží.
Pustina (2016) (seriál)
Dle mého názoru inspirující se či vykrádající "The Killing" a "True Detective", ale v našem českém rybníčku jednoznačně výjimečný kousek.
Marťan (2015)
Musím říct, že v mých očích jednoznačně lepší než obdobná Gravitace. Damonovi jsem fakt fandil, narozdíl od Sandry B., která mi byla úplně volná.
Ant-Man (2015)
Dobrá oddychovka. Musím přiznat, že mě hodně pobavil final battle v dětským pokoji.
Tři bratři (2014)
Nic moc jsem nečekal, nejsem zrovna zavilý pohádkář, ale vizuálně to by na český film fakt nadstandard a vůbec jako celek mě to bavilo. Zejména pohádka o měsíčkách byla fajn. Takže 4 bludišťáci. Spolusledující manželka však byla jiného názoru, dala do hry veškeré své ženské zbraně pro poslední hvězdu. A tak jsem jí to ve slabé chvilce odkývnul. Tudíž 5.
Nespoutaný Django (2012)
Ač nejsem fanoušek Tarantina, tak jsem si tenhle film fakt užil. Odsejpá to, hromada hlášek a ani chvíli jsem se nenudil.
České století (2013) (seriál)
Hrozná škoda, že podobný seriál vznikl až v roce 2013.
Ve stínu (2012)
Atmosféra, která se u českýho filmu zas tak často nevidí.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Vůbec ne špatná pohádka z Marsu. Užil jsem si to.
Bitevní loď (2012)
Solidní US Navy onanie :) Jako relax, zkouknutelný.