Recenze (248)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nádherný príbeh. Všetci čo tu opisujete extázy, orgazmy......nájdite si frajera/ku:-)))
Zmije (1994) (seriál)
Posledná za to že McCaffrey nadaboval Maxa Payna:-)
Cliffhanger (1993)
Stallone proti všetkým!!! Cool!
Demolition Man (1993)
Moja modla STALLONE ukazuje že nejaká búcnosť a černoch s blond melírom ho nerozhádže. " Z čoho je ten Hamburger?" -" Z potkana! " - "....dobrý potkan!"
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Mladí ľudia novonadobudnutého kapitalizmu z východnej Európy, začínajú dýchať skutočný konzumný život. Síce naivné, ale tiráci sú tiráci, MamaKami je MamaKami. A soundtrack je fakt namaškrtený! Tento film sa mi páči a nejaké zasrané čierne políčko na CSFD pre mňa v tomto prípade znamená menej ako hovno.
Frasier (1993) (seriál)
Nech žijú snobi ( a drahé vína, drahé syry a ockove staré kreslo )!:-)))))))))
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Chuck schoval TotalGym pod posteľ nasadil riflový look, cez namakané fúzaté plece brokovnicu a hurá kurviť Texas!!!!!!!!!
Zabiják (1993)
Odvar!
Braindead - Živí mrtví (1992)
Tomuto sa hovorí čierna komédia. Dobre skombinovať romantiku so zombie žánrom chcelo experta. Jackson nám naservíroval pekne hnusno-milú "grcanicu" prekypujúci ostrými frkmi. Získal som averziu ku kečupovým hotdogom. Neni čo riešiť.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Co neteče? Jak neteče?- Neteče a nepoteče! - U nás na kopcu už týden neteče!